Monday, November 9, 2009

Training Day 1

I Went Atlan at 8.30am
i'm supposed to be there at 8.30am actually..
naek je tingkat 15.. 1 of diz guy said..
pegi breakfast dulu ye..9.30am naek blek..
n i was like..damn..aku dhla sakit perot..
mmg xleh breakfast pepagi2..pkol 10 cam2 bleh..
so tgu jelah smue candidates yg len..
cit-cat-cit-cat-cit-cat..
11.15am bru start training..
during the class.. aku sgt mengantok okay..
n i always get my trainer attention..
yelah..mate merah..menguap xabes..
gila perangai sundal kan..
5.30pm bru abes..(tp mse lunch pegilah mentedarah kan)..
so after that i went to KLCC cz my abg can't pick me up..
nk xnk kne naek PUTRA.. makkk oiiii..!!
ramai manusia tersekat kat PUTRA..
n i was like FUCKKK!!!
aku nk blek cpat la bangang..pale dh saket..
smpai je MELATI..my sister plak lmbat..
argghhh....
Tomorrow kne attend lg..
penat la...cpt la abes...
ADIOS..!!

No comments: