Wednesday, November 25, 2009

Aaron..Oh..Aaron!!


Aaron Haiqal - 1 Years 6 Month

Semalam..aku bwak die pegi kedai..beli makanan kucing.. so aku tgalkan die dlam kereta skjap.. then lpas byar abes smua..aku pegi kat kereta.. die dh lock kereta dr dlam.. kunci pn kat dlam.. kunci pendua xbwat lg.. aku trlupe yg budak ni mmg ske berangan drive kereta..siap kuci kereta bagai.. (nasib baek aku bkak aircond).. so almost 1/2 hours die kat dlam sne.. mak aku dh risau.. yelah maghrib2 bwat hal.. die pnye lah seronok dlam kereta smbil putar2 stereng kereta..last2 die nangis..alalalaa...ciannya..anak buah uncle.. so nsib baek kdai tu dpan bengkel motor.. adelah manusia2 berhati mulia ni dtg membantu..tp last2 abg aku yg berjaya keluarkan die..hehe!!

Aaron..Aaron..lpas ni jgn buat mcm tu ye.. ( mcm budak ni reti bkak blog en..haha )

ooo..lpe budak ni call me ABAH okay..haha!!

ADIOS..!!

No comments: