Thursday, March 26, 2009

TaggeD By MamiChulo

apakah,

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
~ "AKU SAJE"..haha!! mcm vunguk kan..but who cares..?? ni blog aku..so diz blog utk AKU SAJE la...mcm gitulah..hee.. =p


2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
~ "IJOYCHEEZY" ijoy 2 my name la..yg cheezy tu plak..gelaran mse kat skolah.. cz i always look cheezy..haha!!


3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
~ "sukehatibapaktirilakimakakula"..haa..gitulah jawapannya..ape yg aku tulis,btol la 2.. tiada mase utk jd fakers..ngehehee..


4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
~ xpernah pon...dh xpernah..xde sbab la vangang..haha!! =)


5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
~ ADY : BLOG die cantik..n ntah..1st blog eva yg aku follow..so im gonna keep following his blog..okay ADY..haha!!


6) Next 10 person to tag?
~ ADY..tu jela..aku xbyak mmber la utk diTAG..xreti mende2 nie..haah!!

2 comments:

Amira Zafirah said...

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
~ ADY : BLOG die cantik..n ntah..1st blog eva yg aku follow..so im gonna keep following his blog..okay ADY..haha!!

; motiff ckp psl blog adyy. grrr.

Faizul said...

haha!!
chill la mamichulo..