Saturday, March 21, 2009

1 day

JUMAAT
_______

smlm my keje is keluar 1 hari suntuk..
bkan g memane pn..

like 2.30pm aku follow my sista pegi JUSCO AU2..again..haha!!
actually aku nk pegi rumah FARAH..nk tumpang my sista..
so trpakse la ikut die dlu..

then pegi my another sista OFFICE at OCBC BANK..sblah MASJID JAMEK 2..
ade hal jap..nk settle things..so MASJID JAMEK..parking xde lo..
aku kne la tggu dlm kete almost 1JAM setengah..fuh lame okay..
dh la park btol2 dpan stesen LRT MASJID JAMEK..malu taw..haha!!

then JEM gile VAPAK..tgh JEM 2 i saw my goodfrens IQBAL dpan KFC M.JAMEK..
die tgh menghisap rokok..haha!! smpat ktorg borak2..
yg bestnye..aku dlm kete..die kat luar...haha!! lpas rindu okay..hee..
then dh 6PM..janji dgn my frens 4.30PM..pas2 leh lak my sista ajak g makan..
cz die bru dpat FULUS..haha!! so aku pn join la..mkan KFC kat WANGSA MAJU 2..
makan n makan..dh 7.45pm..so aku ckp cpt la..mmber dh tgu lame..
akak aku pn dh mcm malas nk dgr aku memekak..haha!! spe soh kan..

so arrive kat umah FARAH 8.05pm..sib baek die xmarah..ahah!!
smpai2 pnjam LAPPY die..aku nk arrange my PENDRIVE..nk cuci gambar ktenye..
then g la PRINT gmbar..pas2 lpaking dkat kedai MAMAK..
talk2..kutok2..sharing2..laugh2..dh 10pm..
my fens pn ade hal..so i call my sista 2 pickup me back..
n we straight go to CC..yea..LAPPY kat rumah lembab..

then dh 1am lebey..my mom call..
" xreti nk balik ke..haih..1 ari suntuk kat luar"
n i was like..yea2..nk blik la nie..

today so penat..
but sgt seronok..
ADIOS..

No comments: