Monday, September 21, 2009

..Selamat Hari Raya Aidilfitri..

~SeLaMaT HaRi RaYa AiDiLfItRi~



Diz is My Beloved Family..yes My perents dh divorce..that's y my dad xde dlm gmbar ni..
also my abg sulung..he passed away 5 years ago.. so diz raya is jz okay 4 me.. nothing's special..
agak boring la diz year..but 1st things yg ktorg bwat..is bermaafan time..yes..wajib kot..haha!!



yes..u can see..that's me..i'm wearing WHITE Baju Melayu diz year.. n i think i look okay with it..seriously.. aku xske wear SHIRT clothes..it makes me look darker..seriously..
but ini okay kot.. yg penting ( SIZE "s" okay )..haha!!
yes..time ni bdan dh tron ckit..hehe!!




Diz kuih raya.. i found at my PAK DIN house.. ( actually aku xske giler org tua nie )..but trpkse je pergi..hurmm... kuih ni agak menarik.. cz rse die mcm KACANG KEPING+POPCORN.. it sound delicious kan..haha!! it 1 of the new things i found diz year pnye raya..
hurmmmm..




2nd Raye.. all my family wen't to SEKINCHAN.. rmai xtaw..but dkat dgn TANJUNG KARANG.. xtaw jgak blik ah korang..
yes..cuaca agak panas..hurmm..but sronok kot..cz whole family pergi..xdelah bosan..lgpn rmah my makcik tu kg..so dpat la rse kg..(yes sye xde kg)..dr bayi raya kat KL..haha!!


time ni we went to mu UNCLE house
before ktorg grak ke
SEKINCHAN we all look JAKUN..cz kwsan kg kan..haha!! ni jz suku kot..yes..kanan skali sye yg gedik..haha!!
actually..raya taon ni sgt boring ah..hurmm..




Photo bwah ini without my 2nd brother..knape aq ltak..
cz it's okay shot kot..brbanding yg len..
n i look good i think..haha!!
ske hati ah..


..SELAMAT HARI RAYA..

ADIOS..!!

No comments: